ارسال پیام به واتساپ از سایت بدون استفاده از افزونه

دسته بندی :مقالات آموزشی 1 شهریور 1399 Admin 12294
ارسال پیام به واتساپ از سایت

ارسال پیام به واتس آپ از طریق سایت

در هر سایتی یکی از راه های برقراری ارتباط بین مشتریان و بازدیدکنندگان با مدیران و مسئولان سایت، استفاده از شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، واتس آپ، اینستاگرام و… می باشد. تجربه ثابت کرده استفاده از این شبکه های اجتماعی تاثیر و کارایی بیشتری نسبت به استفاده از ابزارهایی نظیر چت آنلاین دارد. چراکه در اکثر مواقع کاربر به دلایلی مجبور به ترک سایت و خارج شدن از مرور گر می باشد و  زمان کافی برای ماندن در سایت و دریافت پاسخ سوالات خود را ندارد. در این مقاله سعی بر آن داریم تا چگونگی فراهم کردن مقدمات لازم جهت ایجاد ایجاد آیتم ارسال پیام به واتساپ از سایت را آمورش دهیم.

 

علت فراهم کردن امکان ارسال پیام به واتس آپ از طریق سایت

تجربه ثابت کرده با توجه به فیلتر شدن تلگرام، در میان شبکه های اجتماعی موجود، واتس آپ کاربرد و محبوبیت بیشتری نسبت به سایر دارد به همین علت پیشنهاد ما این است با اضافه کردن دسترسی راحت برای ارسال پیام به واتس آپ در سایت برای کاربران خود امتیاز ویژه ای قائل شوید و راه ارتباطی بین خود و مشتریان را کوتاه تر و آسان تر نمایید.

 

مزایای ارسال پیام به واتساپ از طریق سایت و تاثیر آن بر سئو

همانطور که در مقدمه به آن اشاره کردیم روش هایی مانند استفاده از چت آنلاین بازخورد کمتری نسبت به استفاده از شبکه های اجتماعی دارد. چراکه در اغلب مواقع کاربر به دلیل مشکلاتی قادر به ماندن در صفحه سایت نبوده و نمی تواند منتظر پاسخ سوالات خود از شما باشد. به همین علت از سایت شما خارج شده و امکان مراجعه مجدد وی به آن صفحه کمتر می شود. اما زمانی که از طریق شبکه های اجتماعی ای مانند واتساپ سوالات خود را از شما بپرسد، حتی اگر از وبسایت خارج شود، قادر خواهد بود تا همچنان با شما از طریق شبکه اجتماعی مورد نظر به گفتگو بپردازد و باز هم سوالات خود را مطرح نماید. در این زمان است که می توانید مقدمات مراجعه ی مجدد کاربر به سایت خود را با بکارگیری  ترفندهای گوناگون فراهم نمایید و آمار بازدید را بالاتر ببرید.

 

نحوه اضافه کردن ویژگی ارسال پیام به واتس آپ در صفحات وب سایت

خب در این قسمت قصد داریم تا روش اضافه کردن آیکون واتس آپ در سایت برای دسترسی کاربران جهت ارسال پیام را با هم جلو ببریم. برای این کار افزونه های زیادی وجود دارد اما هدف ما در این آموزش پیاده سازی این ویژگی بدون استفاده از افزونه می باشد. چراکه هر چه از پلاگین های کمتری استفاده کنیم عملکرد و سرعت سایت ما بهتر خواهد بود. برای شما عزیزان در دسته بندی کد و اسکریپ فایل کامل را قرار داده ایم تا به راحتی بتوانید کد HTML و  CSS ارسال پیام  به واتساپ از طریق سایت بدون افزونه را دانلود بفرمایید.

برای مشاهده دموی این آموزش اینجا کلیک کنید.

 

 

جهت دانلود کد HTML و CSS برای اضافه کردن واتس آپ به سایت برای گفتگو با کاربران کلیک کنید

مصطفی مشمول
Admin

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

  1. اشکان گفته؛
    02:23 1399/07/07

    سلام لطفا بفرمایید این قطعه کدها را در کجا باید قرار بدم؟

    • با عرض سلام و احترام…
      اگر سایت شما وردپرسی می باشد می توانید قطعه کد html را در footer.php قرار داده و فایل های css و jquery را یا بصورت مستقیم در فایل های مربوطه در هاست قرار دهید و یا در تنظیمات قالبتان در قسمت افزودن فایل های css و js قرار دهید.
      در صورت راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید

  2. حسن گفته؛
    09:33 1399/09/14

    با سلام
    یک سایت معمولی برای خودم ساختم حالا میخوام آیکون وانستپ روی صفحه به نمایش در بیاد که وقتی کاربر روی اون کلیک میکنه به صفحه واتساپ هدایت بشه.خب برتی آینکار به ترتیب محتوای کدhtml بعد ار آن کد ccs و آخر هم کد جی کوئری داخل سایتم قرار دادم بعد خواستم عرض کنم خدمتتون که عکس واتساپ که نشون نداد چند تا جمله که داخل کد اچ تی ام ال نوشته بودید فقط برام قابل نمایش بود
    چکار کنم که درست بشه؟

    • سلام و عرض ادب.
      برای نمایش عکس واتس آپ می تونید در کدهای html به جای تگ img از فاوآیکون های موجود در قالب سایت خودتون استفاده کنید. در غیر اینصورت برای نمایش عکس لازم هست عکس هایی که داخل فایل img هست رو نیز به هاست خودتون اضافه کنید و برای فراخوانی اون عکس ها داخل تگ img آدرس صحیح محلی که تصاویر رو قراردادید وارد نمایید. اگر سایت شما وردپرسی هست برای فراخوانی حتما قبل از آدرس تصاویر دستور / را نیز قرار دهید. به عنوان مثال:
      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0